הפורום החדש: http://www.mapleisland.co.il/forum
האם אתה רוצה להגיב להודעה זו? אנא הירשם לפורום בכמה לחיצות או התחבר כדי להמשיך.

הפורום החדש: http://www.mapleisland.co.il/forum

הפורום הרשמי לאתר מייפל איילנד

אינדקסPortailחיפושLatest imagesהרשםהתחבר

[מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter

Go down 
3 posters
מחברהודעה
isgangfd
משתמש ותיק
משתמש ותיק

מספר הודעות : 1818
הודעה אישית : מי רוצה לוגו? הידעתם שלשטן יש זין קטן?
Registration date : 17.08.07

אזהרות
אזהרות: 0

[מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Empty
הודעהנושא: [מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter   [מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Icon_minitimeSat Sep 01, 2007 1:23 pm

בשביל לעשות את המשימה הזאת תצטרכו לעשות את המשימה in search of the book of ancient שעשיתי לה כבר מדריך הנה הקישור : https://mapleisland.forumisrael.net/iaoeeei-ieeoi-neaoe-f17/iaoee-iiueia-in-search-of-the-book-of-ancient-t1512.htm
המשימה לרמה 65
חלק 1
לכו לscadur [מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Npc086 שנמצא בel nath אחרי זה תדברו עם crumbling statue [מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Npc315 שנמצא בcave within the cave ככה מגיעים אליו : לכו לel nath [מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Elnath002 תשתגרו בשיגור האדום ותגיעו לwatch out of icy path I
[מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Elnath003 תשתגרו בשיגור האדום ותגיעו לwatch out of icy path II
[מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Elnath004 תשתגרו בשיגור האדום ותגיעו לcold field I
[מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Elnath005 תשתגרו בשיגור האדום ותגיעו לcold field II
[מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Elnath006 תשתגרו בשיגור הצהוב ותגיעו לice valley I
[מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Elnath009 תשתגרו בשיגור האדום ותגיעו לice valley II
[מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Elnath010 תדברו עם jeff [מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter 2030000 והוא יעביר אתכם לsharp cliff I
[מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Elnathdungeon001 תשתגרו בשיגור האדום ותגיעו לsharp cliff II
[מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Elnathdungeon002 תשתגרו בשיגור האדום ותגיעו לwolf territory I
[מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Elnathdungeon004 תשתגרו בשיגור האדום ותגיעו לwolf territory II
[מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Elnathdungeon005 תשתגרו בשיגור האדום ותגיעו לdangerous cliff
[מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Elnathdungeon006 תשתגרו בשיגור האדום ותגיעו לwolf territory III
[מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Elnathdungeon007 תשתגרו בשיגור האדום ותגיעו לwolf territory IV
[מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Elnathdungeon008 תשתגרו בשיגור האדום ותגיעו לwolf territory V
[מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Elnathdungeon009 תשתגרו בשיגור האדום ותגיעו לforest of dead trees I
[מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Elnathdungeon010 תשתגרו בשיגור האדום ותגיעו לforest of dead trees II
[מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Elnathdungeon011 תשתגרו בשיגור האדום ותגיעו לforest of dead trees III
[מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Elnathdungeon012תשתגרו בשיגור האדום ותגיעו לforest of dead trees IV
[מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Elnathdungeon013 תשתגרו בכוכב האדום ותגיעו לdead mine I
[מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Elnathlava001 תשתגרו בשיגור האדום ותגיעו לdead mine II
[מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Elnathlava002 תשתגרו בשיגור האדום ותגיעו לdead mine III
[מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Elnathlava003 תשתגרו בשיגור האדום ותגיעו לdead mine IV
[מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Elnathlava004 תשתגרו בשיגור האדום ותגיעו the passage
[מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Elnathlava005 תשתגרו בשיגור האדום ותגיעו the cave of trial I
[מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Elnathlava006 תשתגרו בשיגור האדום ותגיעו the cave of trial II
[מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Elnathlava007 תשתגרו בשיגור האדום ותגיעו לcave within the cave
[מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Elnathlava008 שם הוא יהיה אחרי זה תקבלו 3000 exp וnick's ring [מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Quest059
חלק 2
תשיגו 100 cerebes' horn [מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Leftover083 זה יוצא מהמפלצת cerebes [מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Monsters086 ככה מגיעים אליו : לכו לel nath [מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Elnath002 תשתגרו בשיגור האדום ותגיעו לwatch out of icy path I
[מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Elnath003 תשתגרו בשיגור האדום ותגיעו לwatch out of icy path II
[מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Elnath004 תשתגרו בשיגור האדום ותגיעו לcold field I
[מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Elnath005 תשתגרו בשיגור האדום ותגיעו לcold field II
[מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Elnath006 תשתגרו בשיגור הצהוב ותגיעו לice valley I
[מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Elnath009 תשתגרו בשיגור האדום ותגיעו לice valley II
[מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Elnath010 תדברו עם jeff [מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter 2030000 והוא יעביר אתכם לsharp cliff I
[מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Elnathdungeon001 תשתגרו בשיגור האדום ותגיעו לsharp cliff II
[מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Elnathdungeon002 תשתגרו בשיגור האדום ותגיעו לwolf territory I
[מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Elnathdungeon004 תשתגרו בשיגור האדום ותגיעו לwolf territory II
[מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Elnathdungeon005 תשתגרו בשיגור האדום ותגיעו לdangerous cliff
[מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Elnathdungeon006 תשתגרו בשיגור האדום ותגיעו לwolf territory III
[מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Elnathdungeon007 תשתגרו בשיגור האדום ותגיעו לwolf territory IV
[מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Elnathdungeon008 תשתגרו בשיגור האדום ותגיעו לwolf territory V
[מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Elnathdungeon009 תשתגרו בשיגור האדום ותגיעו לforest of dead trees I
[מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Elnathdungeon010 תשתגרו בשיגור האדום ותגיעו לforest of dead trees II
[מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Elnathdungeon011 תשתגרו בשיגור האדום ותגיעו לforest of dead trees III
[מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Elnathdungeon012תשתגרו בשיגור האדום ותגיעו לforest of dead trees IV
[מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Elnathdungeon013 תשתגרו בכוכב האדום ותגיעו לdead mine I
[מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Elnathlava001 תשתגרו בשיגור האדום ותגיעו לdead mine II
[מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Elnathlava002 תשתגרו בשיגור האדום ותגיעו לdead mine III
[מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Elnathlava003 תשתגרו בשיגור האדום ותגיעו לdead mine IV
[מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Elnathlava004 תשתגרו בשיגור האדום ותגיעו the passage
[מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Elnathlava005 תשתגרו בשיגור האדום ותגיעו the cave of trial I
[מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Elnathlava006 שם הוא יהיה אחרי זה תחזרו לscadur ותביאו לו את הקרניים והטבעת ותקבלו 21415 exp וגלימה
או [מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Cape015 Red Gaia's Cape
או [מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Cape014 Blue Gaia's Cape
או [מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Cape016 White Gaia's Cape
או [מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Cape017 Black Gaia's Cape
חזרה למעלה Go down
Omer The
אורח

הודעהנושא: Re: [מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter   [מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Icon_minitimeSun Sep 02, 2007 9:56 pm

WTF זה ארוך!
תודה רבה גבר אחלה משימה!
ומישהו זרק 2 גלימות כאלו
הוא היה למטה
קפצתי מלמעלה וגנבתי ו 2!!!!
מסכן
חזרה למעלה Go down
isgangfd
משתמש ותיק
משתמש ותיק

אזהרות

הודעהנושא: Re: [מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter   [מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Icon_minitimeSun Sep 02, 2007 10:05 pm

תודה אחי Very Happy
חזרה למעלה Go down
OmerThePriest
משתמש ותיק
משתמש ותיק

מספר הודעות : 1197
הודעה אישית : התחתנתי עם ניבהההההההההה :P מזל טוב לנו ^^

אזהרות
אזהרות: 1

הודעהנושא: Re: [מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter   [מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Icon_minitimeMon Sep 03, 2007 3:35 pm

משימה ארוכה :S

לא יודע אם היא שווה את הפרס..

אבל עדיין אחלה מדריך =]

אתה אשף מדריכים :]
חזרה למעלה Go down
isgangfd
משתמש ותיק
משתמש ותיק

אזהרות

הודעהנושא: Re: [מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter   [מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Icon_minitimeMon Sep 03, 2007 4:13 pm

תודה אחי Very Happy
חזרה למעלה Go down
®Orel®
משתמש
משתמש

מספר הודעות : 394
הודעה אישית : א"ש לנצחח 33>
Registration date : 18.08.07

אזהרות

הודעהנושא: Re: [מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter   [מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Icon_minitimeMon Sep 03, 2007 6:27 pm

משימה ארוכה באמתת..
הפרס לא משהו..|=
פיי אתה משקיעע מאודדד.!!!!!!!!!
חזרה למעלה Go down
isgangfd
משתמש ותיק
משתמש ותיק

אזהרות

הודעהנושא: Re: [מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter   [מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter Icon_minitimeMon Sep 03, 2007 6:36 pm

תודה אחי Very Happy
חזרה למעלה Go down

[מדריך] למשימה nick, the son of scadur the hunter
חזרה למעלה 
עמוד 1 מתוך 1

Permissions in this forum:אתה לא יכול להגיב לנושאים בפורום זה
הפורום החדש: http://www.mapleisland.co.il/forum :: מדריכי Quests-
קפוץ אל: